Prvi BROKEN BELLS album se, makar meni, prilično neprimetno prikrao. Nije me oduvao u startu, ali slušanje nakon slušanja je dovelo do potpune opčinjenosti celokupnom pločom i njenim skrivenim momentima kao što je October. Par godina kasnije i očekivanja oko novog albuma su prilično visoka, naročito nakon dva sjajna uvodna singla i počasnog mesta albuma koji otvara 2014. godinu.
A Perfect World nedvosmisleno pokreće ploču romantično nazvanu After The Disco. Dvojac koji čine James Mercer (The Shins) i Brian Burton (Danger Mouse/Gnarls Barkley) skoro u potpunosti otvaraju karte uz retro zvuke sintisajzera, ne zaboravljajući da nas podsete na izvorni zvuk sa debi izdanja. I dok numera galopira ka završnici, poslednji minut i po nenadano eksplodira u još jednu kulminaciju čije se svemirske veličine ne bi sramio ni Anthony Gonzales.
Druga i treća traka albuma su ujedno i prva dva singla odgovorna za visoka očekivanja. After The Disco flertuje plesnim ritmovima, romantikom pažljivo pretočenom u reči i nostalgičnim disko momentima koji nas vraćaju u eru koje se mali broj danas direktno seća (a da nije Crying At The Discoteque). Holding Out For Life je sporija i melodičnija, prepuna boja i zvezdane prašine.
Manje sintisajzera i više gitare uz blagi The Black Keys vajb srećemo u Leave It Alone, ali se brzo vraćamo u disko svet prošaran rok momentima i synth pop inspiracijama.
Istinu govoreći, druga polovina albuma ne može da isprati prvu. Pesme prate sličan šablon, ali za razliku od prvih numera, ne zvuče dovoljno završeno. To ne znači da zvuče loše, naprotiv. Broken Bells ploča divno zvuči, vešto barata galaktičkim prostranstvima i verovatno može da se sluša ceo dan bez prestanka, ali verovatnoća za pronalaskom nekog skrivenog dragulja je bliže nuli nego jedinici.
After The Disco je lep način za započeti novu muzičku godinu. Ukoliko snizimo očekivanja nastala usled neočekivane dugotrajnosti debi albuma i sjajnih singlova, druga Broken Bells ploča je savršeno društvo za hladne dane i predstojeće proleće.
7.2
broken bells @last.fm
after the disco @metacritic
No comments:
Post a Comment