June 09, 2011

summer heart: never let me go


Iako sam manje više izbegao prolećnu groznicu slušanja treš popa (onih par dana kada sam mislio da gotivim Kešu se ne računaju), ako time ne tagujemo po mom mišljenju izvrsnu pesmu E.T. svima nam "omiljene" Katy Perry i šarlatana West-a, priznajem da sam se u jednom momentu zabrinuo da mi se muzika uopšte ne sluša. Da li je to bilo zbog vremena, lažnih obaveza, ili nečeg trećeg - ne znam. Ali kraj maja i početak juna su doneli jedan svežiji dašak muzičkog vetra i novi albumi bendova poput Death Cab for CutieArctic Monkeys i Kaiser Chiefs ugledaše svetlost dana. I pored ovih "velikana", moja iznenadna ljubav je otišla momku iz Švedske koji sebe naziva SUMMER HEART.


David Alexander je početkom maja na svojoj bandcamp stranici objavio svoj prvi EP (možda ne stoji u naslovu da je EP, ali sa svojih sedam pesama, ovo izdanje to jeste) Never Let Me Go. Očigledno ne toliko kreativan pri izboru svom umetničkog imena (Summer Heart je album izvođača Blackbird Blackbird), David je svu svoju kreativnost i maštu uneo u spomenuto muzičko izdanje. 

Kao još jedan od predstavnika chillwave, dream pop, summergaze kvazi žanrova, njegove pesme su savršene za šetnje na plaži, vožnju kabrioletom dok vam vetar mrsi kosu i slobodno ubacite neku drugu asocijaciju iz američkih tinejdž serija. Istina jeste da od prve do poslednje pesme, David Alexander ili Summer Heart uspeva da uvuče sve slušaoce u pakleno leto koje ne mora nužno biti obojeno svim drečavim bojama zaljubljenosti. Leto je tu, a mi ne moramo da ga delimo ni sa kim. Ono je pravo vreme za sanjare. 

Od prvih taktova pesme Please Stay ja sam se zaljubio. Ne dešava mi se tako nešto veoma često, tako da ću to iskoristiti kao opravdanje za to što sam imao par stalker momenata dodavajući mladog Šveđanina na par društvenih mreža. Time for a Dreamer i Broken Hearts bi i najgoreg cinika bacile na kolena pred užarenim suncem (čujem da je ove godine vrelo u tim skandinavskim predelima) i naterale ga da bezbrižno pevuši i sa osmehom na licu uživa u beskraju feel good melodija. Uostalom, ostavimo cinike po strani. Svi koji su do sada čuli Summer Heart nisu mogli da pronađu lošu reč za njega. A i kako bi, on je Šveđanin. 

9.0

2 comments:

  1. Skinuo nakon čitanja i čini mi se da se nisam pokajao. Pravi album za leto i 5 ujutru.

    ReplyDelete
  2. Super, više se neću mučiti oko pronalaženja nove muzike, čekaću da ti to uradiš. ^

    ReplyDelete