January 18, 2012

o zaokretu


Šta je to Zaokret? Isto što i Kišobran, samo malo drugačije.
Istinu govoreći, nije isto, a jeste slično. Ista je ekipa, isti je entuzijazam, ista je ljubav. Ono što je drugačije jeste tema. Dok na Kišobran žurkama skačemo, gubimo se, pomalo i blamiramo (u očima onih usiljenih flegmi sa motkom u dupetu), na Zaokretu se družimo, cirkamo pivo, preko zime kuvano vino, a neretko lečimo naša crvena grla vrelom i ljutom supom (slično radimo i onim pivom, samo što malo više lečimo duševne bolesti). I naravno, neizostavna je dobra muzika, koja je zapravo sekundarna stvar na ovim večerima. 
Zaokret se održava svakog četvrtka u 19h u Bifeu Ventil od 2010. godine - ako me sećanje dobro služi. Počelo je kao češće druženje Kišobran ljudi, a danas je... pa još uvek češće druženje Kišobran ljudi. 
Verovatno najinteresantnija stvar jeste to što svakog četvrtka neko novo ime priprema muziku za to veče. Repertoar je dinamičan, stilovi različiti, muzika konstantno sjajna. 
Zašto je Zaokret poseban? Zato što me niko neće gledati popreko kada čujem omiljenu pesmu i krenem da pevušim. Zato što se pivo ceni. Zato što su mi drugari sa/iz Kišobrana dali mogućnost  da delim muziku svakog meseca (nasuprot iritantnom cimanju za rukav na žurkama, ili Fejsbuk zidu). Zato što su mi dali mogućnost  da delim muziku svakog meseca bez obzira što sam nalaktao 70% ljudi na Kišobranu.
Zašto je Zaokret poseban? 
(Pokušavam da smislim kako da ubacim reč zaokret sa malim slovom. I dižem ruke nakon višeminutnog razmišljanja.)
Svratite u Ventil pa ćete videti. Ono što mogu da potvrdim jeste da razlog svakako sadrži reči ljubav, muzika i ekipa
Ah da. Uvodim novu kategoriju kišobran. Koliko anegdota postoji, a koliko tek treba da se desi, biće mi potrebno. A nije fora da sve ode na tweetwall. 
Četvrtak, 19. januar, 19h. Ja. U kariranoj košulji

No comments:

Post a Comment