March 07, 2013

previously on: jan/feb


Budući da sam suviše lenj za 5 recenzija ili stručna mišljenja i dijagnoza mesečno, odlučio sam da revolucionarizujem  pristup sopstvenom blogu i uvedem novu kategoriju: Previously on... 

Krajnje prosto: par albuma ili pesama koje su obeležile prethodni mesec (ili dva, sve zavisi od stepena lenjosti pomnožen indikatorom životnih preokupacija), par korisnih linkova i svi srećni. Ja češće pišem, a vi se češće zanimate nečitajući ono što češće pišem. Naravno, to ne znači da neće biti sastava na temu "Zašto volim ovaj album i imam potrebu da vas provedem kroz svaki kutak", već da će između sastava biti nečega što nije "Hej ćao, imam novi mixtape".

A šta je to potresalo muzičku industriju i naše Facebook profile u protekla dva meseca...

Foxygen / We Are the 21st Century Ambassadors of Peace & Magic (9.0)
Još jedna oda davno prošlim psihodeličnim vremenima kroz prizmu low-fi procesija. Izvrsno melodičan, neobavezan, retro album čija je najveća moć da vas ušuška gde god da ste. Album sa namerom da bude nostalgičan koji i pored svoje pretencioznosti jeste nostalgičan. A da, On Blue Mountain zaista podseća na Suspicious Minds. Previše.

Obucite askurđelove košulje, zapalite lulu, zgrabite gitaru i napušenu devojku i pravac plaža. 




Foals / Holy Fire (8.3)
Od benda koji me je iritirao svojim detinjarijama i neurotičnim bacanjem zvukova i ritmova, do jednog od najvoljenijih mladih bendova, Foals su zaista i na svom ličnom planu daleko dogurali. Holy Fire je ono što povezuje njihov neurotični Antidotes i jedinstveni Total Life Forever. Sa karakterističnim prilazom i povremeno nekarakterističnim izletima u gitarske epopeje, treći album ispunjava sva očekivanja i nadmašuje neka. 

Onaj čuveni plesni podijum je spreman, a čuo sam da se luduje uz My Number. Pa da ih vidimo negde ove godine!


Rhye / Woman (8.5)
Zamislite The xx koji su otkrili svoju seksualnost. Otkrili su da su lepi, strastveni. I shvatili da je ženski vokal ustvari muški. E to je Rhye. Čista, neprerađena senzualnost, iskrena u svakom kutku tamne sobe. 

I da ponovim, vokal je muški. I volećete ga. I volećete se.

Preslušati: 3 Days, Open, The Fall 

Delphic / Collections  (5.1)
U žaljenju sam. Kao da je neki drugi, jeftini bend koji je možda čuo za nenadmašivi Acolyte i čak nije pokušao da ga makar malo iskopira. Nema tu Doubt, nema tu Halcyon.

Jedine dve pesme vredne pomena su predivna Atlas i plesna Bayia.

Wildlife Control / Different.mp3
Bend koji mi je sa dve pesme obeležio početak ove godine i od kojeg očekujem mnogo. Iako prošlogodišnja, nesuđena pop rok himna Analog or Digital mi je prirasla za srce nakon samo jednog slušanja, a pre toga na ovaj bend me je usmerila Different

Dete starog Delphic-a i Klaxonsa rođeno u ljubavi pod zvezdama australijskog i švedskog elektro blaženstva. A ne propustite i stop motion video za Analog or Digital.




Ovo, a i još po nešto, na 8tracks mixtape-u before the bloom.

No comments:

Post a Comment