April 23, 2013

njuzleter i novo ruho


U čast proleću, ali i približavanju dvogodišnjice ovog malog, ali meni veoma dragog bloga, odlučio sam da je vreme za par promena. Za početak, tu je novo ruho. Pokušao sam da zadržim ponoćno plavetnilo, ali i da dam blogu preko potrebno osveženje. Mogu reći da sada liči na nešto. 

Mnogo važnija promena je dodatak pravog newsletter-a/njuzletera. S vremena na vreme, kada ne budem bio lenština iz bukvara, poslaću par novosti sa bloga, čisto da više na zavisite od mojih profila na socijalnim društvenim mrežama i snage vuče za rukav. Prijavite se ovde, ili preko forme desno od teksta.

U narednom periodu vas očekuje još par noviteta, u pregovorima sam sa mozgom oko podcast-a, pisanja kraćih recenzija i "životno muzičkih" tema sa posebnim osvrtom na stanje u komuni.

Update: Malo sam besan što su svi +1 i Recommend/Like ipak nestali sa bloga. 

m.sawyer

No comments:

Post a Comment