August 02, 2012

indie-go: synthetic waves, 4. avgust @pobednik


Ko me poznaje, zna da su poslednjih par godina mog života protekli u stalnoj želji da napravim svoju žurku. Momci iz Kišobrana su mi pružili mogućnost da radim na Zaokretu i Mikser Festivalu, a sada sam dobio i tu čast da budem gost Indie-Go ekipi na tradicionalnoj žurk(c)i petkom na Kalemegdanu. 4. avgusta, u Kafe-klubu "Beogradski Pobednik" sa iskusnim DJ Pown-om, pod "umetničkim" imenom Sawyer, pokušaću da ostvarim svoj dugogodišnji san i kao svaki pravi, urbani žitelj Beograda stanem za miksetom i pustim sve one pesme koje su do sada trunule na mom Facebook wall-u, last.fm profilu ili ovde na blogu.


Odakle inspiracija za naziv večeri? Pa istina, novi album Metric-a se nekako nametnuo kao glavna ideja, naročito jer je prvobitna zamisao saradnje Pown-a i mene bila zasnovana na elektro večeri, a Synthetic u sebi pametno sadrži synth. Ponovo, oni koji me poznaju znaju koliko sam opsednut mikstejpovima i muzikom karakterističnom za godišnja doba, pa rekoh hajde da ne razočaram i predložim neki letnji pojam. Rezultat: niko se nije eksplicitno žalio. 


Šta će se slušati u petak... videćete. Poster iznad je samo mali preview, ono što se tu ne vidi jeste mnogo sjajne aussie elektronike, energičnog new rave-a (R.I.P.), ali i dobrog starog elektro popa. Muzičke želje su uvek dobrodošle.

Možda budem preplašen, možda budem pripit, a možda budem sjebao opremu. Ali jedno je sigurno: u kombinaciji sa Pown-om, puštaću jebeno sjajnu muziku. 

P.S. Zaljubite se u ovu pesmu, molim vas. Ona prašina na Kalemegdanu će biti uzaludna ukoliko se ne skače uz ovo.

No comments:

Post a Comment